Kände ngt varmt och som rann...

La mig hos pappa i morse då jag har svårt att köra efter nattjobb.
Och genast fick ja sällskap i sängen.
Somnar skönt me den lilla röda bredvid mig.
Och vaknar upp av att de rinner och är blött på min hals.

Katten ligger och dreglar på mitt bröst och de rinner ner på halsen.
Åh vad ja älskar det!
Saknar min älskade kissemiss. Va så skönt att vakna av lite hundar som skäller
en traktor och så. Jag fick uppleva landet igen:)

Annars då... handlat lite, och lagat mat.
Sedan åkte ja till mor för att kika på hockeyn men icke.
Sändning problem kan de bli värre, Canal digital liksom!

Vi fick iaf se sista 5 minuterna.
Tack!

Imorn ska ja bränna pengar i Karlstad!

Ohoj
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0