De värsta ja sett...

Usch och fy vad hemskt det var att se.
Och där stod jag och inte kunde göra någonting åt de hela.

Har varit i Fjöle hela dagen, gick i skogen med Anne. Kolla in
nya passlinjen. Sedan tog vi Douglas och gick en tur...
Det var då olyckan var framme...

Han kom tillbaks och la sig i traktorspår och vi trodde han rulla sig.
Men efter ett tag så sa vi Neej, det var Epelepsi anfall.
Och de var så hemskt att se. FY FAN!
Vill jag helst aldrig mer uppleva. Stackars vovven. :(

Annars har vi fixa och dola.
Ska sova hos pappa på älgjakten, så om två veckor är det dags!
Då jäklars hörrni :)

Nu ska ja ta och duscha, sen blire kvällen :)

OHOJ
/E



Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh jo det blir älgjakt vettu !! Självklart :)

Usch epilepsi är inte bra.. Har aldrig vart med om det själv men jag skulle nog bli rädd om det hände nån av våra hundar.. :(

Jo jag har det bra här i Uppsala, hoppas allt är bra med dig också !

kram

2009-09-27 @ 22:21:23
URL: http://mylifeascecilia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0