Besviken, frustrerad och ledsen.

Ja la ner mitt störta intresse mitt ALLT. Min hobby, min dröm
Ni förstår.. Älgjakten.
Suck.

Ja fick reda på att jag skulle få åka utomlands och jobba för ett tag sedan.
Men idag kom nästa slag i magen, ja får inte åka.
Det skulle inte funka i produktionen då. Så tydligen är ja oersättlig!
Är så ledsen, besviken och arg.
Ledsen för ja hade sett fram emot att åka. Besviken på informationen och så.
Arg för att jag faktiskt sagt bort mig från jakten.

Som tur va får ja vara med ändå nu.
EN enda positiv sak av detta elände, jag får iaf jaga älg.
Kanske får åka nästa gång om några månader!

Har nog inget mer att säga om detta just nu.

Nej ska inta sängen tidigt idag så jag får sova några mer timmar.

Ohoj
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0