Skrot..

Ja vill man leva livet samtidigt som man jobbar natthelg så
blir man helt enkelt SKROT!

Gick direkt på stan i morse fick mig jägar strumpor, lite lax och nougat!
Sedan va Robin så snäll att han köpte havrebollar. :) Mumms.

Senare ikväll ska jag till Anne&Mikael på lite kalas, men jobbet kallar vid tio.
Det förstör allt... man har snart inget liv längre. Tycker inte jag gör annat än jobbar!
Samtidigt har ja insett att jag vill mer med livet, ja vill växa nu
Jag har fastnat i det här och vill inte bli kvar.
Vill mogna, gör mer kloka beslut.
Saknar min katt så innerligt.
Saknar landet och hus :=)

Jag känner mig redo för nästa steg.
Vet att det är djupt nu men ja vill, verkligen alltså!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0