Motiverad!

Ja faktiskt känner jag mig mer motiverad än någonsin att lyckas.
Va ute på en mkt härlig promenad med Camilla igår. Hela hon får mig att
vilja ännu mer. Så härlig du :)) Uppför var de där vi gick. Gött då tar de sa hon.
Och ja tack det kändes sen, slockande i soffan strax efter nio i Robins knä.
sen gick ja upp före tio idag, tror sömnen var välbehövlig.

Tror det får bli en dags vila för mina fötter. Går mkt på jobbet och fel skor när ja går
på hårda vägen här runt om. Vill ha skog och grus.
Skönt det närmar sig sommarn så man kan plocka kantareller.
Någon som vill ha? Ja bara plockar för skoj skull :)

Ska ta och fixa me disken och såhär sen intar jag balkongen och en bok kanske.
Charlie nu va de allt för många dagar sen ja såg dig :) Är ju 3 HELA DAGAR!!!!

Kommentarer
Postat av: camilla

Gött att du fick motivation...jag blev sjuk ja(lite spyjuka tydligen) =(

Kom du hit med kantareller så bjuder jag på kaffe =)

Kram gumman!

2009-05-13 @ 22:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0