Fjöle min frihet.

Till Fjöle åker jag när det finns stunder över eller jag känner för att träffa resten av min släkt.
Och igår var ett utmärkt tillfälle så Robin va i Jönköping.
Hjälpte farmor me maten, fick potiats och färsk gös kunde inte ha blivit bättre!
Sen tog jag en promenad me Ragge och mimmi, de två gula hundarna.
Gick ner till sjön så de bada, nästan :)
Sedan gick jag pch pappa en tur me Iso och Douglas.  och va lyckades ja med?
HAha trodde Dogge va lika snäll som mimmi, bara att dra av halsbandet så hoppar han in.
Åh nej då vilken spring tur det blev, han smet ju fortare än ja blinkat :P

Va iaf mycket trevligt att komma ner till Fjöle.
En helt annan sak med landet och känslan.
Och en dag hoppas ja att jag återfinner mig där själv!

*Möe vill ha mer*
Hoppas hoppas att allt mitt slit har gett resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0