Äntligen överens.

Vet inte om jag skrev de att jag och Robin är änterligen överens.
Det har gått ända sedan december men nu så...
Vi har hittat ett nytt snyggt soffbord som bägge gillade! Till rätt pris :)
Men måste låna bil med fadern för att hämta detta dock.
Visst ja köpte större bil men inte såpass stor hihi

Idag ska jag få käk hos mammsen :) Porterstek och potatis mumms!!!
Sen blire jobb sista eftermiddagen så väntar bara natthelgen.
Ska egentligen rösta idag på schema men vill inte ha ngt av dom :(

Ja menar vem vill vara ledig 9 hela helger på ett år??? Vem vill jobba

21 tolv timmars pass på en månad???? Inte klokt!!!!

Nej dags att göra ngt av dagen kanske!
En promenad blire nog.

Kommentarer
Postat av: wittemyr

nu svimmar ja nästan, har du lyckats finna ett ni BÅDA gillar?? trodde inte den dagen skulle komma ;)

2009-05-14 @ 10:51:07
Postat av: camilla

Du gumman...vet du vad jag tycker att idioterna som gjort shemat på 6 skiftet kan göra...köra upp dom i röven å sen gå å arbeta på era tider!Ja blir helt arg ja...riktigt arg!

2009-05-14 @ 16:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0