Vilken fiske natt.

Ja det ska jag lova, bättre fiske tur har inte jag varit med om.
Så häftigt när det hugger mer eller mindre varje gång!
Så klart var det bara jag som fick gös :)
Här kommer lite bilder.


 
Stor gäddan i båten. Och det behövdes två karlar för att fixa detta.


Ja detta var alltså håkans gädda. Och ni som känner min far vet att han är stor gissa om gäddan var de också.


Och här är min gös :) riktigt stolt. Fick en liten också
Sedan hade håkan lite problem då han tappa 3 stycken vid
båtkanten. Håv mannen får nog ta på sig ena tillfället.
Inte lätt när fisken är större än håven märkte vi!


Fler fiske turer blir det när vi vet att stor gösen änn finns kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0