Your driving me crazy

Min pojkvän har nu suttit vid datorn från det han gick upp vid tolv och sitter där än i sin lilla värld.
Jag snäll som ja är och förkyld stannande hemma från jakt idag. Så vi kunde vara tillsammans
Och vad har ja gjort suttit i soffan och sett på sexandthecity hela dagen. Tagit hand om diskamaskin
som ja gör alla andra ggr och diskat grytan!

Är alla pojkar så här?! Eller är ja bara knäpp.

Som tur är ska min älskade underbara charlie komma till undsättning snart.
Så ja inte klättrar på väggarna! Eller hänger mig i duschdraperiet!!!!!!

Kommentarer
Postat av: wittemyr

ja datorn kan vara väääldigt farlig faktiskt, de suger liksom tag i dom :P

2009-01-11 @ 16:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0