Väldigt spännande, NOT!

Jobbat idag som vanligt fast egentligen var de som första dagen på jobbet för mig.
Fick stå på ny station med nya larm och massa robotar! Svårt minsann men kändes
ganska bra ändå! Hade kurs efter jobbet så va lagomt trött i huvve på väg hem.

Slängde i mig mat och sen direkt iväg på kalas. God choklad kaka idag.
Imorn är det återigen kalas i Fjöle så får se om jag åker. Ska iaf sova
middag imorn så är ja nog vaken när Robin kommer hem från jobbet.
Kanske inte säger massa konstigt mitt i natten då!

Nu intar ja nog sängen!.
Cio!

*Hissar idag min älskade mamma som kämpar med hennes förstörda arm.
Lider med henne att så profisionella läkare kan klanta så.

*Dissar att gå upp tidigt på morgonen. Inte min grej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0