Tripp till Norge.

Jaaa.. vilken dag vart börjar man...

Först fika me Jessika. Massa prat, massa skvaller:)
Sen efter mammas sjukgymnastik åkte vi mot Charlottenberg.
Men vi hamna i Norge :P Eftersom jag får en fåtölj imorn ville jag
ha en fotpall till den. Och då sa mamma det fanns två möbelaffärer
precis innanför gränsen.

Där hitta vi då en butik men den va stängd. Fast då kom de en gubbe som
fråga vadvi var ute efter. Mjaa en fotpall sa jag.
Jaa men det har vi svara han kom så öppnar vi åt er :)
Så skulle de aldrig säga eller göra i Svergie.
Väl inne i butiken fick jag välja storlek och färg och tyg helt själv!
Snacka om Service.
Så imorn får jag hämta den. Handgjord och allt. Skoj!

Efter detta åkte vi till centret och shoppa lite till.
Här kommer lite bilder.

Ny tvålpump och mugg. Verkligen inte min färg men tyckte
de var häftiga. Små knappar runt om.


Blev tre nya kuddar också :)




Här är älghornet från den tjur jag sköt 2007.
Ska sätta upp de på ngn diskret vägg.

Sen ska jag försöka sätta upp min spegel jag tog med från Fjöle:)


Idag vill jag Hissa dessa tre Norska gubbar som var jätte trevliga och bjöd på gos service!
Vill Dissa hemskt otrevlig och dålig personal på Macdonalds!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0