Tillbaks där det började

Ja... idag åkte jag tillbaka där hela mitt liv började med släkt vänner och ja mitt allt!
Fjöle är och kommer alltid förbli mitt hem.
Det är så jag känner, och ingen kan ta det ifrån mig.
Jag har hela min släkt ( förutom mamma),där.
 Jag har min natur och katt och hund.
 Allt finns där förutom jag! Är jag hel verkligen?


Men ändå så trivs jag så himla bra här i mitt och Robins nya hem. Det är vårt!
Jag har ett kök nog stort för tio personer.
Jag har ett sovrum stort nog att jag kan gå runt sängen.
Jag har egen ingång som gör att jag känner det är mitt.
Jag har trägolv och lutande toa. HEM ljuva hem.
Jag har fler rum så dator och tv är äntligen separerade.
Men ändå.... vad saknas
Det heter Fjöle!

Kommentarer
Postat av: Anne

Hej babe. Nu har jag hittat hit. Vilken skräll. Du bruden, det finns kvar, och det händer inge mycket här på dagarna inte.....hi hi. gött att ha som joker i bakfickan.

2009-01-26 @ 21:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0