Piggare idag!

Japp vakna upp pigg som bara den, eller inte! Nej men allvarligt så mår ja mkt bättre.
Halsen är dock sönder hostad, så i morse hade ja nästan ingen röst.

Va lite privat chaffis och hämta paket, handla mm.
Kom hem så vi fixa käk korvstroganoff och ris.

Efter det var det dags för hockey, och vårt nya liv så innebar det
också att till hockeyn kunde vi inte ha dricka och chips.

Blev ett stort fat me apelsin, annanas vindruvor och salta pinnar.
Till detta kolsyrat vatten med smak. Duktiga vi är! :))

Imorn ska ja fixa porterstek och potatisgratäng. Och helga som de är
får vi dricka cola! Och kanske ostbågar:P

Lördag äre jakt som gäller. Wiihoooo




Vore skoj om du ville me Cicci! :))

Kommentarer
Postat av: Cissi

Yes jag vill jättegärna med ! =) Jag kan höra av mig imorgon när jag slutat jobba :)

2009-01-08 @ 23:16:19
URL: http://ceciliaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0