Övertid på gång.

Japp ska dra iväg till jobbet tidigare idag för lite övertid.
Behövs lite komp och extra pengar :)
Har ju lite planer framöver och då är de inte fel att bygga på bufferten!

Hade svårt att somna igårkväll, mkt tankar som snurra runt om, & om igen.
Men alla problem har väl ett slut någon gång vill jag tro.
Ikväll spelar färjestad och det missar jag, har headset men brukar spraka så
fort man rör sig. Och inte direkt ofta man sitter still på jobbet.


Nej måste försöka göra mig i ordning så jag hinner till konsum innan.


Saknar dej Älskling, inge kul och jobba så olika skift!

Kommentarer
Postat av: Anne

Hej flickan.

Jag är en riktigt hacker som svar på din fråga via mobailen. Sjunk in i stunden och lev i stunden. Simma lugnt polarn!

2009-01-29 @ 19:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0