Känns som ett hem!

Usch sov jätte dåligt inatt men orka mig upp vid nio.
Ner i tvätt stugan och starta en maskin sen ut på promenad.
Va kanske lite tidigt att dra igång me det, förkylningen sitter ju i fortfarande.
Men jag tog mig hem igen iaf. Gjorde frukost gröt och smörgås :)
Kände att dagen började underbart!

Sen kom svärmor på besök, hon tyckte vi hade det fint.
Tycker jag också och nu kan jag verkligen känna mig hemma.
Flytten var viktig för mig och jag märker redan resultat.
Om inte annant så märker mitt bankonto de :P


Slängde ihop en paj me skinka,lök paprika och tomater.
Blev riktigt gott denna gången också. Förstår inte hur ja lyckas varje gång?! :)
Håller på att tvätta ska snart gå ner och byta på maskin igen.

Bye so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0