Designhjälp och fajitas!

Japp idag dåra har ja sovit jätte dåligt så får väl en lång dryg natt på jobbet!
Såhär fin är man med skyddglasögon.


Senare när jag vaknat till liv gick jag och Charlie en tur runt stan.
Mycket slak och blött så blev till att byta strumpor.

Gick vägen förbi Charlie på hemvägen så jag fick se hennes
balklänning. Jätte fin vännen :)
Hon har även hjälpt mig ändra lite på bloggen inte
riktigt klart än men.

Vi gjorde käk!

Fajitas med wraps. Blev starkt men gottit.

Har även bytt gardiner i köket så tog två bilder.

Här är fönstrena längst bort.

Tanken med dom här kaffe gardinera är att
det ska passa ihop med mina tavlor jag har.

Vad tycker ni?!

Jepp, thats it.
Imorn ska jag nog åka ner till Fjöle en sväng
Robin jobbar ändå eftermiddag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0