Dagen d

D som i dryg! Ojoj herregud. Hade ju strömavbrott på jobbet när vi kom.
Tog 2,5 timme innan de kom tillbaks.
Där satt vi och vänta och vänta.
Efter många om och men kom vi igång vid ett tiden ungefär.


Sen har jag gjort Tacopaj.

Blev riktigt gott!

Håller också på att tvättar lite..
Druckit kaffe och har tänt massa
värme ljus för att få upp graderna lite här.

Lite mer bilder:


Syns väldigt dåligt men järn stänger som hänger ned olika långa,
med lyktor i kopparna. Samma som jag har i sovrummet och ovanför tven:)
I like it.



Som ja kanske tidigare berättat har hon en förmåga att somna.
Charlie ska du med på hockeykväll ngt mer så gäller:
INGET MER SOVA! :)

Jaa de va lite uppdate och bilder.
Jobbar förmiddag hela helgen, jag som vill jaga nu när det bara är en månad kvar.

Bye so long.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jodå jag hade en superbra nyårsafton ! Åkte till Koppsäng jag hehe :) Hade tänkt ta mig en sväng förbi dig, men klockan gick så snabbt. Hade ni en rolig fest ? :)

2009-01-03 @ 10:27:25
URL: http://ceciliaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0