Bra resultat men sämre me mig

Ja dagens jaktlycka blev inte allt för illa. Fick tre rådjur i första drevet. Vi hade igång typ 10-15 olika
rådjur. Några älgar och en räv.
Va fruktansvärt kallt att stå på pass, hosta och snoren rann.Mkt fräscht!!! så de sista satte jag mig i
bilen istället.
Alla såg ngt förutom christer så de va lite typiskt. Fick varmkorv och bröd på förmiddagen . blir en helt annan sak när man grillar över öppen eld. Härligt.

Snart ska de fixas käk, sen är det Färjestad mot Hv så de ska vi titta på. 

Är väl ganska pigg, hostar som satan och näsan är inge rolig. Har iaf ingen feber.


See you!

Kommentarer
Postat av: wittemyr

haha!! och pappa bommade :P

2009-01-10 @ 19:08:48
Postat av: Cissi

Fasen asså ! Jag såg 4 rådjur (och en älg..) utan att komma till skott på nåt av dom ! hehe. Men men, det va riktigt roligt iaf :) Tack för att jag fick följa med ! :)

2009-01-10 @ 21:33:19
URL: http://ceciliaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0