Ångest eller inte?!

Ångest?! Öhh nej tror inte det. Eller kanske....
En smula jobbångest har ja nog. Men varför ska man gå hemma hela dagarna.
Har man ett stabilt jobb ska man nog vara glad för det. Och det är jag.

När Robin lämnat mig för att jobba satt jag där ensam och övergiven.
Skulle precis sätta på tven så ringer Charlie! Vi tog en runda på stan
för att uppdatera oss lite. Och det blev inte billigt :P Men va fasen har man
pengar varför inte slösa på dem :) Det kommer ändå nya...

Efter det åkte vi till my place dåra och såg på What happend in Vegas.
Mysig film väl? :))
Gick sedan och sola lite. Gud så skönt trodde för en stund jag var på en
strand långt härifrån men så vakna ja till liv och upptäckte min tid var slut! :)

Hissar idag min goda paj. Varför upptäckte jag inte tidigare att paj va gott.
Dissar bloggar som innehåller skitsnack och lögner. Get a Life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0