Tre poäng ifrån

Ja eller egentligen två. För om det blir oavgjort idag kan de också gå.
Tror inget lag orkar göra så¨mkt mål de sista tre matcherna.
pratar så klart om Färjestad, och jag hoppas de vinner ikväll!.
Idag får jag se matchen iaf, sen blir det till å jobba natt.

Har simmat med Mamma och Charlie idag. Jag var ju då
den enda som simmade tusen meter :) Latisar :P

Har precis ätit korvstroganoff och ris. Mycket bra ble det.
Var även och fikade på city förut. Hjälp hur folk vågar gå ut på stan.
iklädd trasor, ej kammat hår ja herregud säger jag bara.
Men vi är väl i arvika så varför är jag förvånad egentligen?!

Hörde om helgens skandaler.
 Jag förstår inte vilken värld du lever kvar i?!

Väx upp för tusan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0