Svar på tal.

Idag kom ja upp i lite bättre tid. Har inte ens försökt vända tillbaka dygnet.
Och på fredag ska jag upp 05.00 hur ska de gå?
Såg på väder rapporten de ska komma upp till 15 cm nysnö imorn
och sen ca 2-3 dm i helgen.
 
Gissa vems tur de är att köra till jobbet?
MIN

Har varit till polis station och fixat med papper på mitt vapen skåp.
Hoppas det duger med dom jag hade .
sen bara legat i soffan.
Och givetvis somna ja idag igen.
Frågade Robin varför jag är så trött hela tiden.
Han svarar kort och rakt : För att du inte gör ngt!
Och sen när ja tänkte efter ja tusan de har han nog rätt i.

Ska snart fixa mat, blir spagetti och bacon.
Ikväll ska ja till Eda på tjejträff me några från jobbet.
Mycket trevligt!


Kommentarer
Postat av: wittemyr

antingen är ja knäpp (svara inte på de ;)) men det är SVÅRT att läsa din text nu när den är vit....

2009-02-04 @ 16:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0