Mumms...

Oj vad jag är duktig.
Gjorde min första egna potitsgratäng med ett lyckat resultat.
Stekte kassler till och kokade blomkål och harry coverts ( felstavning?!)
Blev gott men vill ha den lite mer krämig nästa gång. Och lite mindre vitlök.
Får hålla mig från folk idag. Tur ja köpte tuggummi:))

Ska fjäska för Robin så ja kan få ta med hans bärbara sterio till jobbet.
Eftersom jag missar hockeyn..

Usch och fy. Snön bara vräker ned!
Hur ska ja få ut min jordgubbe från parkeringen tro?!
Min jordgubbe med snö på blir jordgubbe med grädde :)
Haha.

Kommentarer
Postat av: Wittemyr

Ja, ni är väldigt duktiga på vitlök hos er!!! Luktade vitlök som attans efter middag hos er på nyår :P

2009-02-21 @ 18:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0