I brist på annat

Så åkte jag till Fjöle igår eftermiddag.
Greja hos hundarna en sväng,fixa lite mer halm till dem.
Sen va ja hos farmor och prata osv...
Gött att se nära och kära ibland.
Undrar om dom saknar mej?
Fast jag brukar tänka det är inte längre från Fjöle till Arvika.
Än från Arvika till Fjöle så va fan!

Idag ska jag tvätta några maskiner. Inte kommit iväg ännu.
Var en mkt seg morgon,gick och la mej igen :P

Funderar på att åka till badhuset...

Flytta om lite saker igår så inte detta hörnet skulle se tomt ut.


Här är tulpanerna jag fick av pappa :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg du petade näsan i tv?!?!?!? :P moahaha!! neee, ja är inte avis på er ;)

2009-02-16 @ 20:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0