Fullständig rapport

Ja Här och Nu kommer en fullständig rapprt från senaste dagarna.

Hmm vi börjar med en bild från i onsdags:)

Jag lovar jag ska gottgöra dig charlie gumman*

Sen har jag mest bara jobbat, ätit och sovit.
Sista natten. Ochså datumet fredag den 13:e vill jag säga att det hände en liten olycka.
Fick 2700 volt i mig. Ingen trevlig upplevelse dirket som man skryter med men men.
Allt gick bra fick åka in till akuten vid 04.30 på natten och ta EKG för säkerhetsskull.

Igår kväll skulle vi ut på skift fest. Några samlades hos Jannica innan.

Vi sjöng Sing Star. Jag var sämst! Hurra för de... :)

Sen va vi på The Roof och käka och drack lite ;) Bk drack visst mycke.

Gick hem rätt tidigt då känslan och humöret försvann.
Inge fel på er andra jag lovar.
Idag blire hockey hos mamma sen jobba övertid ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0