Måste uttrycka mig.

Idag är inte min dag, sovit mkt dåligt. Så trött och sliten.
Och i dessa dagar bara längtar ja ut på landet.
Det här är inte min grej och de vet alla!

Men inte så lätt att göra något åt de, när man har en pojkvän
som inte har körkort och är stadsbo ut i fingertopparna.
Det går liksom inte ihop, ja tar bilen ut te Fjöle. Går runt i stugorna och
bara ÄR!
Så vill ja ha det!

Vill kunna gå ut i skogen när ja känner för det.
Kunna fisa ute på gräsmattan utan att grannen hör.
Gå naken runt i fönsterna utan att någon står och glor.
Kunna känna känslan utav frihet och lycka!

Det är väldigt svårt att få de här och funka stundtals för ja har så stark vilja.
Fjöle, skogen naturen och friheten de är helt enkelt JAG!
Kände ja var tvungen och skriva av mig eftersom de bara blir skit av allt idag.

Ja saknar pappas härliga stora vernda, kunna tända grillen när man vill.
Doften av nyklippt gräs och nymålade hus.
Ja just nu är de inte lätt!


Får se om ja åker till Fjöle och sover där någon natt eller så nu när pappa
åker till Norge och fiskar. Han behöver verkligen semester, få komma bort och
slappna av på riktigt.
Inte lätt för han när alla ringer och ska ha hjälp hit och dit.
Är så stolt över pappa för de han gör och den han är!
Så unnar hon all lugn och ro och mycket fisk nu :)

Skönt att känslorna får komma ut lite!

Läste nyligen att min faster ska få en liten flicka i november.
Så himla skoj :))

Kommentarer
Postat av: Cissi

Shit, vi är att lika vi Emma, för jag försår PRECIS va du menar !! :)

2009-08-06 @ 23:30:30
URL: http://ceciliaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0