Lättare idag

Idag känns de lite lättare att andas.
Lite mer vilja och energi, eller de sistnämda kan vi glömma.
Sov bara till klockan 13 idag igen och ska iväg och jobba natt senna.
Usch usch vill inte veta hur kroppen mår imorn.

Helgen verkar bli totalt underbar också.
Ska åka ifrån Arvika för en sväng.
Ut på landet!
FJÖLE

Imorn är det skjutning så då håller vi tummarna.
Ska sedan grilla med Anne och sällskap på kvällen.
Och söndag blir lugnt, det väntas match mot värmskog.
Hoppas då att denna värmen lagt sig lite för vår skull!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Självklart förstår jag va du menar ! :) Skogen, jakten, naturlivet.. Fan det är ju allt jag lever för !! Skulle kunna offra allt för att få bo på landet. Det ska jag göra när jag blir färdig med pluggandet. Det finns ju en anledning till att jag vill bli skogsmästare ;)



NEJ om det är så att jag har skola under älgjakten, då sjukskriver jag mig !!!!!

2009-08-07 @ 22:51:58
URL: http://ceciliaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0