Går inte beskriva...

Min känsla som jag har för livet på landet.
Har nu tillbringat 1,5 dag i Fjöle. Pappa åkte till Norge så vi passa på!

Gårdagen börja med att jag åkte till skjutbanan och gjorde säsongens första
skjutning. Gick sisådä... Inte nöjd men godkänt liksom.

Sedan hem fixa och dola. Märker ni? Ja skriver hem till Fjöle.
De kommer alltid att vara mitt hem, ALLTID!
Iaf, klippte gräset, inte suttit på en gräsklippar på flera år.
Idiot förklara mig men i like it!

Kvällen innehöll grillninge med Anne, mikael och Agneta.
Vi åt och drack tills kvällens mörker kom. Mycket trevligt.
Skulle kunna leva så hela sommaren lång.

Söndag vakna ja 05.30 och kunde inte sova. Tog en skogs promenad, 5 km.
Sedan gick jag och mor till skogs, lite guld hittades, närmare 35 liter! :))
Då äre skoj att plocka, även dogge fick röra på sig.

Spela match förut, vinst me 2-0. SKIT MATCH!

NU ska ja försöka umgås me min så kallade sambo.
Ska steka kantareller faktiskt. ( Lite sent men men)

Sorry ble mkt text nu.

Men hörrni, min helg har varut underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0