En blandad dag.

Har gjort mkt skoj och hunnit med olika saker idag,
En väldigt bra dag känner ja.

Ja och Charlie åkte till Hälle, sola och mådde gött
tiden gick och vi tände grillen. GUD så gott de var med
grillat och potatis gratäng. Skulle nog kunna leva på de under sommaren.
Men de gick inte detta året, eftersom de bara regnat. 
Och nu är semestern slut så då känns de som passerat .

Efter detta drog ja vidare till Fjöle på kräftskiva.
Också mkt gott me räkor och en havskräfta tog ja.
TYckte dom va svåra att skala.

Sedan har ja upptäckt att gud är med mig.
Mötte en bil som blinka in på en parkering, som sedan blinka i ljuset åt mig.
TRodde de var polisen så ja sakta in och försökte se vad bilen höll å¨med.
Så ja typ passerar och kollar på bilen om de kliver ur ngn eller så,
När ja tittar upp igen på vägen liksom har ja en STOR Älgtjur i hela rutan.
Ja bromsar och skriker för mig själv. Ber en bön ooch typ tar farväl.
MEn ja gudarna va på min sida och älgen passerar min högra front med ngn ynka cm.
Då känner man sig inte så kaxig och stor iaf!
PUUUUH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0