Början på ngt nytt en bra start

Ja nu vill ja verkligen ta tag i det här!

Ska dra igång me simningen igen också.
Mera promenader :)
Och fortsätta me fotbollen.
Sen finns de nog inte mer tid över.

Idag har de varit lugnt.
Blev hemma från jobbet igår.
Efter min promenad me Camilla mådde ja skit!
Tar väl lite tid för kroppen att ställa om igen antar ja.

Snart ska de bli middag här. Fisk och potatis.
Någon man saknar i utlandet är faktiskt svensk mat.
Är riktigt sugen på potatis gratäng. Får bli de till helgen.

Ohoj
/E

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack ska du ha ! :) Mjo jag har tänkt mig hem vissa helger, men jag får se hur det blir.. Är lite dyrt att åka hem varje helg :P Jag är i skogen nästan varje dag, men jag längar hem till hundarna och skogen hemma nu när man får släppa å allt !



Har ni släppt nån hund än då ? :) Fast du har väl vart utomlands och stekt du ;) kramar

2009-08-31 @ 17:29:43
URL: http://mylifeascecilia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0