Varm, mörk och röhet!

Gissa vad det kan vara?! Jo min dusch jag tog förut. Så underbart att släcka ljuset, kanse tända några levande ljus och sen dusch så varmt det bara går. Va ångor i hela badrummet sen :P men underbart vilken avkoppling.
Dagen idag då... jo gick upp vid nio tiden åkte till Fjöle för att ta oss en tus i skogen. Fick in två hundar i min lilla jordgubbe och åkte upp över vägen. Börja med den värsta uppförs backen av dom alla men de va de värt. Hjälp vad svamp vi hitta idag :) Två stycken stora backar till slut. David fick tillome ta fyrhjulingen och komma upp för avtömmning .
Och vad hände precis före hemgången då?! Jo fy för fan alltså, ena hunden rullar sig i människo skit och ni jägare som har upplevt de här vet hur vidrigt det är Eller hur? Som tur va hjälpte pappa mig tvätta Dolly. Och det blev en lång promenad hem för hon fick inte åka i bil iaf.
Efter det har vi lagat mat, har varit me mamma och handlat lite. Och sen bara slöat i soffan.
Imorn bär de av te Karlstad men blev lite avskräckt nu när ja läste om att det skett ett mord på parkeringen vid köpcentrat.Usch inte trevligt....
Jobbångest till max redan:S
Trött så nu intar ja sängläge:)

Älskar dig Robin!
Åh just det imorn drar Färjestad igång härligt!!!!!:D

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha och jag som tycker grävlingskit luktar äckligt, fy fan för människoskit !! ;P

2008-09-17 @ 23:58:30
URL: http://ceciliaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0