Välbehövlig vila.

Ja min kropp säger nej tack till extra arbete denna perioden. Sliten och öm lite här och var. Tror inte min kropp vill att ja ska jobba natt heller, blir så illamående och hängig på nå vis. Vet inte hur ja ska förklara...
Idag då har ja sprungit på stan och fixat massa, sen åkte jag och Robin till Karlstad och handla mat. Va in på Siba också där fanns den bärbara datorn ja blivit stört kär i så nu har ja habegär.
Igår kväll va ja, pappa och broder på jaktmässa. Fick mig en jaktradio,gevärsrem och patronhölster som man sätter i skärpet.
Hoppas ja får licensen till veckan men de kanske dröjer ännu längre:(
Sen efter mässan åkte vi till mammsen som kommit hem från linköping och opertion. Såg när Färjestad slog Djurgården med 5-2 ojojoj.... Walle gjorde tre av målen, vilken snygging alltså :) Prettyboy.
Nej kanske ska försöka va social, svårt när han tittar på ngn korkad film. Inte min humor.
Imorn väntar passröjning sen nöjesröjning :P
Erotikmässan here i come:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0