Lessen, arg, besviken orden räcker inte till...

Nej tyvärr är det så¨nu och jag vet inte riktigt hur ja ska smälta det här eller vad ja ska göra. Det är ett stort problem som tar på min kropp och själ. Varför finns jag här egentligen...
Det är mycke som snurrar där uppe, många funderingar, är det värt det eller inte? kommer det att vända till ngt bra? Kommer jag snart trivas? Får jag en känsla av att det även är mitt? Ja listan kan göras lång om det behövs. Men efter regn kommer solsken heter de va? Får hoppas på det då.
Nog om detta strunt pratet antar jag...
mammsen åker till Linköping imorn för operation så jag hoppas för hennes skull att det blir bra och vänder till det positiva nu. Ja blickar iaf fram emot älgjakten de är min höjdpunkt för hösten också har elitserien dragit igång. Men färjestad har åkt på två förluster så hoppas de vänder där också :)
Imorn ska ja iväg och simma före jobbet.
See you tomorrow:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0