kantarell tur och grävlingjakt

Imorse åkte jag och mamma till Fjöle för att gå i skogen, vi drack lite kaffe och så innan sen tog vi med hundarna och gick vägen upp. Sedan bar de iväg uppför vill ja lova. Men vi hitta två korgar svamp iaf, va ute 3 timmar. Gott att bränna lite och få frisk luft. Hundarna jaga lite också, tyvärr fel djur va en gävling när jag väl smygit mig fram, men de hade kul ändå tror jag.
Sen åkte jag hem och duscha och nu lagar Robin spagetti och köttfärsås, mumms.
För övrigt vet jag inte vad som händer.
Skicka in till rixfm ngn tävling som man kunde vinna sin dröm grej. Håller tummarna iaf för att de kan gå vägen.
Finns en risk ja åker till Fjöle imorn också lite frisk luft och motion har ingen dött av:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0