Äntligen lite ledigt!

Jo nu är man lång ledig då ( 4 dagar). Tog en extra natt me vitt så är väldigt trött och sliten i kroppen ska bli skönt att koppla av nu under helgen. Ska nog ta mej en tur i skogen sen i kvällninga. Sen imorn ska vi äta smörgås tårta eftersom Robin fyllt år, fast vi fick smörgås tårta inatt också så. Jätte gott, vitt slog nämligen tre rekord natten före.

På lördag åker vi antagligen till filipstad på marten, och om ja hinner ska ja skjuta på banan igen måste verkligen öva nu om vi inte kan åka dit själva då vill säga.
Pappa kommer hem ikväll också så vi får beställa jaktradio till mig, de är det enda som saknas nu sen är min utrustning fulländad, förutom några småsaker bara ( bra att ha saker).
Söndag är det jaktmöte så då ska vi dra pass, spännande och se vad man får :)) Ja gillar ju inte de där me pass men nu när man sitter själv och me bössa blir de nog en annan känsla likson. Men inom några år ska ja också va hundförare!

Herrå.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul å sitta på pass själv :) Första gången jag gjorde det va i Jämtland och då va jag jävligt nervös kan jag säga.. Tyckte jag såg en björn bakom varje trädstam haha ! Hade björn med i nästan varje drev å nästan inga jakttorn fanns det å sitta i =/

2008-09-05 @ 00:28:08
URL: http://ceciliaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0