Vill ha!!!!

JA shiit va mycket de är jag vill ha just nu då. I natt kom ja på att jag vill köpa en filmkamera och ha med på jakten. sen har ja försökt beställt en bärbar dator. Går och väntar på att Telia får in C 905 mobilen. ( Telia är segast av alla :S )
Sen vill ja helst ha ett nytt hem me de är en annan historia :P hihi
Dagen idag då... Vakna efter tre ngn gång. Åkte till Fjöle eftersom mitt kött va klart. Så pappa hjälpte mig och packa mellan hockey perioderna. Sen ha ja och Robin nyss gjort hemma pizza, mumms :) Ska bli kaffe och en choklad boll snart.
Känner verkligen inte för att jobba men kan inte va hemma. Ska jaga till torsdagen också så fem dagar i rad , härligt värre:) LÄNGTAR!!!! Vissa förstår inte vad jakten betyder för mig och de är synd.
Bye

Kommentarer
Postat av: B

jakten e mer än halva dig!

2008-10-18 @ 23:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0