Uppdatering 8/10

Ja dagen idag har varit som sådan, gick upp åt frukost sen iväg till simhallen. Idag gjorde jag faktiskt §.5 km iställe för bara 1 km. Kände mig riktigt tung o mör i kroppen efter. sen tog ja en sväng på stan köpte en halsduk. letade egentligen efter en mega säkerhets nål att ha till min nya tröja. Någon som kan tipsa var man hittar det?!
Annar så tillbringade ja hela eftermiddagen och halv kvällne me Charlie. Underbart att de kanske äntligen närmar sig som förr?! Eller vad tror du? På goo väg iaf. :) Känns riktigt perry.
Såg på roomservice när ja kom hem o fick ännu mer inspiration och energi.
Så imorn ska ja te fjöle, förhoppsningsvis är då listen klar så ja kan möblera och få i ordning. Ja menar det är bara 4 dagar kvar tills de drar igång. Och som ja längtat på detta tillfälle. Och nu har ja tagit klivit ut i verkliga livet, egen bössa eget pass och själv där ute i vildmarken. Eller inte själv, de andra sitter att några hundra meter bort :p :) Kommer kännas konstigt då ja är van att gå me hund....
Nej natta nu.
ska försöka ta mig upp i tid imorn.
Älskar dig Robin:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0