Summering av dagen...

Gick i tid idag faktiskt så först fixa jag en väska till min filmkamera. Sen direkt till Fjöle. Men vi åkte först vid tolv tiden för att jaga. Eftersom vi skulle bara va me sista drevet så trodde vi inte att de va soppa o så till oss men de fick vi. Jätte god! Sen fick vi även ett set från Billerud me thermos och ett sittunderlag. Nice! De sköts 7 älgar idag varav en för vår hund ragge. Dolly jaga också älg:) fast värst va nog ja o Pappa ihop för vi fick fram 9 älgar :)))
Nu har vi gjort hemma pizza och snart ska ja packa ihop mig. Sover i Fjöle under helgen. Ska nog fixa lite mummsit sen så de inte är allt för synd om mig på pass imorn haha:)))
Cioa

Vem är du xxx?????? Ghaaaa va nyfiken ja är....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0