Ole dole doff.

Ja just så känns det just nu... Hmm ska ja ta den? Eller kanske Den? Nej... den andra verka bättre... Shitt inte lätt att skaffa ny mobil telefon när man har sett två. Eller egentligen tre rätt så coola. Är lite sugen på en sony C905, Samsung omnia eller en sony experia. Vad väljer man?????
Efter maten så som smaka utmärkt så kom Charlie o plinga på vi skulle se Färjestad-Frölunda. Så fixa lite dricka och godis först. Mumms. Nu synda ja igen :(
Och just de ja är skit nöjd me filmkameran, hoppas de blir ngt älg möte till helgen nu då ska ju jaga 7 dagar nu så en kan vi iaf få se :)
Ska försöka somna lite tidigare idag. Mammsen ville åka till Ikea imorn och därifrån går man aldrig tomhänt :D

Kommentarer
Postat av: xxx

ikea är ett mycket förrädiskt ställe ;)

2008-10-22 @ 13:40:22
Postat av: Cissi

Va skoj, lycka till ! Haha, när jag skulle göra en film om älgjakt i mitt projektarbete så hände det en massa saker, även om jag hade filmkameran med mig ;)



Oj då, varg låter INTE roligt ! Va rädd om hundarna !

2008-10-22 @ 20:09:15
URL: http://ceciliaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0