Kroppen sa nej tack!

haha sorry förra inlägget. Klar ja mena älgen och inte helgen. KNAS! Va nog lite sliten i både kropp& själ där.
Inatt vad de lite jobbigt eftersom man skulle ställa tillbaka klockan. Och min kära pojkvän sa att din mobil ställer om sig själv. Och tror ni den gjorde de? Svar NEJ! Så ja ställde klockan på 05.00 då. Men när ja kom te Fjöle va klockan bara 04.30. Så ja la mig en timme då, när klockan sen ringde 05.45 så va ja helt däckad. De funka helt enkelt inte....
Så ja anslöt till jakten när grillningen börja och va me på de andra drevet dåra.
Sköts tre älgar idag.
Efter jakten fixa ja kaffe och pizza till gubbarna i slaktboden. De blev väldigt nöjda och glada när ja kom me mat och dryck :) Fin kombination me kaffe o pizza väl?!
Imorn blir de åter släpp me hundarna. Så många hundförare så vi får bara gå varannan dag. Så för er som inte vet så filmar ja bara nu. Me pappsen så då sköter han skjutandet.
Men på Onsdag är det den traditionella Damjakten! Kul,me tanke på att ja fick skjuta min första då.
Idag har ja haft mitt körkort i 2 år. Så imorn är det inte på prov mer Wiiihooo
Nej nu har ja tjöta tillräckligt!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0