I min bubbla!

Just nu är det mkt tankar som snurrar. Vet inte vart jag ska göra av allt eller hur de kommer bli. Gaahh finns så mkt oro och i mig så kroppen tar stryk. Nätterna på jobbet får mig tänka, och fundera en massa. Är de här vad ja vill egentligen?! Frågar kommer åter tillbaka om igen. ....
Det kan vara tufft ibland men just nu känner ja mig instängd, låst på nå vis. Det är stopp framför mig, jag kommer ingen stans. Lever vi i två olika världar eller vad är det frågan om. Iaf ska det bli oerhört skönt att vara ledig 8 dagar nu. Mycket jakt och natur blir det. Kvittar va andra säger.
Och den som kommenterat mig i bloggen, tack:) Du förstår ja tro ja vet vem du är men lite roligt att du är en hemlis som känner mig så väl. Skoj:)
Har varit på 40 års kalas idag thats it! Dags för sista natten.
Bye so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0