Helt däckad.

Ja hjälp vad ja sovit, och inte blev de något bättre kan ja påstå. Va jätte trött igåkväll, ungefär vid nio tiden kunde ja ha somnat. Men höll mig vaken tills klockan tio eller njaaa somna nog på soffan en sväng. Då skicka Robin in mig te sängen. Sen hörde ja bara när han gick till jobbet efter elva. Och nu ligger han o snarkar där inne...
Har lite tråkgit. Vet inte va ja ska göra riktigt, kan inte väsnas för mkt när han sover ju. Dumma lägenhet!!!
Iväg till jobbet sen iaf, får se hur de går me handen. Måste tesat iaf.
Stort grattis till Pappsen som fick skjuta denna jätte tjur igår.
hörs ikväll måste fixa ngt att äta.
Byeee

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jaa jag vet, blev kallad älgmagneten haha ;D Ah okej, jag har lånat en 6,5:a jag, men min riktiga bössa som jag ska söka licens på är en 30-06.. Som tur är så har pappsen satt på en rekyldämpare, men då lär jag väl få använda hörselskydd ist hehe !

2008-10-16 @ 15:19:48
URL: http://ceciliaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0