Härlig dag!

Ja vilken underbar dag det varit då. Allt har gått som planerna och fint väder ute. Har ju dock inte hunnit me ngn promenad men men så kan de gå. Iaf när ja vakna vid kvart i tolv så ringde ja Mammsen o hörde om hon ville me till Charlottenberg. Så ja mamma och IngaLill åkte dit. Mina skinn handskar hade gått sönder så ja lämna tillbaka dom och fick mig en partytopp plus en tshirt istället. Sen köpte ja ett svart/ röd randigt linne på Carlings. Och på mansion köpte ja och mamma skit snygga ljus lycktor som va i guld brun och svart bricka under . Kommer bli perfekt i mitt nya liv och hem :p :)
Väl hemma drog ja igång och städa så de blev riktigt bra till slut. Gött o få i ordning litte.
Handla lite och gjort mat. Nu ska ja ta kaffe och en mars glass innan jobbet. Funderar på en dusch också.
Cioa:)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Va, fick du avslag på det ?! Jag som har tänkt å ansöka om å ha mitt vapen i Torbjörns skåp hemma i Klässbol.. Näej jag vill verkligen inte ha vapen i stan ! För det första så har jag inte plats för ett vapenskåp och för det andra så är det nog inte nån bra idé å ha vapen i Gunnarskogs Gränd haha ;P

2008-10-18 @ 09:45:22
URL: http://ceciliaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0