Funderingar...

Ja fick mig en tankeställare på jobbet förut. Herregud!!! Va ska ja bli när ja blir stor? :S Shiiit ja vet vad min dröm är men går det verkligen?! Har hört att ingenting är omöjligt men ja vette katten alltså. Har ju en del små intressen men de där me skolbänk igen är nog inte min grej. Mkt går att läsa på distans nu och de är en fördel. Får försöka öppna ett särkilt sparkonto till studier om så skulle bli är inte så gammel än heller. Om inte ja kommer studera så får ja nog använding för pengar ändå :)
Har jobbat idag, gick sådär me handleden, kändes mkt bättre med nya skyddet..
Ska försöka stor städa imorn så har jag det gjort inför helgen. Men Robin sover väl hela dagen :/
Funderar på att åka till Challa innan ja städar måste lämna in mina nya skinnhandkar på cubus de gick sönder första gången ja använde dem.. GRRR!!!! Tur ja hitta förra årets då :P
Nej ska försöka göra ngt nu :) Leta vinterdäck kanske :D
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0