5-Åring förgyllde dagen

Tjena tjabba hallå. Kände mig som barn igen förut när ja fick springa runt och leka och titta på barnprogram. De här me sambolivet och så har gjort mig så vuxen. :) Fast ibland får man ta fram barna sinnet igen....
Inge fel me tecknat väl?:P I love it.
Annars har de inte hänt mycke annat. Åkte te farmor imorse me nybakad kaka. Sen låg ja o hailo och sussa i fåtöljen en bra stund. Efter de kom Thomas och börja me listen på rummet hos pappa. Vilken förändring, kommer bli skitnsyggt. Synd bara man inte får ta del av de mer än under älgjakten liksom.
Ja just de låg igår kväll och skrämde upp mig själv så vet inte om ja vågar sitta själv på pass :p mohahah. Illa.
Nu står de en älgstek och puttrar på spisen, blir kött och potatis idag.
Ikvällinga är det hockey får se om ja åker till Mammsen och kikar.
see you.

Kommentarer
Postat av: Cissi

2008-10-09 @ 23:32:51
Postat av: Cissi

Johoo du om jag gör ! ;D hehe. Oj va trevligt med en sån uppladdning :) Vi får väl hoppas att det är vi tjejer som skjuter stortjurarna i Värmland i år då haha ! Lycka till :)

2008-10-09 @ 23:35:32
URL: http://ceciliaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0