Vill helst...

...tillbaka till sängen. Ojoj vad skönt det var att sova. Vaknade strax efter tre och trodde jag försovit mig, men insåg åh nästan två timmar till kan ja sova. Skönt! Så otroligt gott när man vaknar och inser ja får faktiskt sova mer. Någon gång har ja tillochmed ställt klockan några timmar tidigare för att få ställa om den knäppt va?!
Har fått i mig lite frukost och ska göra i ordning ngn matlåda.
Inge kul att jobba förmiddag.
Och sen efter jobbet väntar massa dol... gaah
See you later.

Kommentarer
Postat av: xxx

följande har jag nu noterat:

- robin bestämde inte ett dugg angående tapeterna

- jepp, du är snart pank, ikea väntar tydligen en gång till till... förrädiskt...

- och jag får nog hålla med dej om att det är skönt att somna om, en att ställa klockan tidigare?? hmmm... det är bordeline crazy



och jag är faktiskt skuggan som lurar i natten ;)

2008-11-05 @ 12:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0