Hjälp mig!

Kan verkligen inte somna om igen. Efter min långa slitna hemska dag igår med tre timmars sömn så var ja däckad vid nio. Ockade knappt va vaken genom Room Service! Så stöp i säng efter det. Och nu är jag klarvaken, Vad gör man vid 03.27 på natten då?! Gaaaahhhh!!!!!!!!!!!!!
Ska ju upp vid sex tiden sen så kanske ingen ide´att försöka somna om, ja vet inte.
Har så många idee´r och tankar kring lägenheten. Kommer bli så himla bra. Mer ytor innebär mer blommor. Mer fönster, fler fina gardiner.
Är i valet/kvalet angående julpynt också, ngn advents ljusstake kanske vore fint. Men massa tomtar och så är inte min grej!
Såg en skit fin ljus stake på Konsum igår, kosta liksom 299 på extra pris:S DYRT!!!!
Nej ska försöka hitta på ngt, vet inte vad men. Whatever!

Kommentarer
Postat av: xxx

kom igen!! tomtat tomtar tomtar överallt!! så kan du smyga omkring i lägenheten som en tokig tant och prata med dom och ha med en i väskan jämt!! ooooo... tomtar tomtar tomtar överallt!!

2008-11-13 @ 17:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0