Fruktansvärd, hemsk ja riktig bedrövlig.

Fy fan vilken mardröms natt jag haft på jobbet. Gick trögt och långsamt...
Men efter första rasten och ja fått i mig min soppa så blev ja illamående, frossade och ville spy hela tiden!
Usch va inge kul, stackars Tore fick göra allt :P
Sen vid andra rasten typ vid 04 så blev de bättre och när ja fick i mig kaffet och risfruttin kände ja inget värre.
Skumt! MEn satan va illa ja mådde. Hade ja haft bil hade jag åkt hem med en gång. Usch...
Är vädigt trött, hängig och sliten.... inge pigg alls. Men iaf så ska jag iväg till Mamma och se på hockeyn sen. Färjestad-Frölunda kan man inte missa. Eller?!
Hörs.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Aha va roligt :) Ja usch.. Vi ska nog ha några helgjakter till med mammas jaktlag i Högerud men annars är det triiiist att det är över..! Det som är roligt tar snabbt slut tyvärr. Nu får man satsa på att träna hundarna tills nästa gång ist :)

2008-11-22 @ 15:34:18
URL: http://ceciliaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0