Dryg& långsam natt!

Ja uxh och fy vad natten med vitt skift blev lång. En line stanna så då körde de extra hårt där ja var men inte fasiken hjälpte det tiden att gå fortare. Och saken blev inte bättre av att jag var så förbannat trött. Har tagit mig upp efter fem timmar sömn nu hoppas kunna vända dygnet tillbaks. Idag ska ja försöka med en promenad sen får vi se vad som händer. Inte mkt att göra en Söndag i tråkiga Arvika!
Imorn eller tisdag ska ja och mamma till Ikea hon hade slut på alla ljus, stackarn hon bara fryser! Och just de imorn blir de simning också. Och på Ikea kan ja smygtitta lite på alternativa möbler till nya hemmet. Åh vad ja längtar, ni som känner mig "väl" vet vad mycket det här betyder för mig.
Höres!

Kommentarer
Postat av: xxx

ikea igen??? som jag tidigare sagt... förrädiskt ställe det där...

2008-11-02 @ 19:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0