Dagen idag....

Ja återigen så bröt ja mitt mönster. Gick inte och la mig i morse när ja kom hem.
Eller jo det gjorde ja men somna inte så. Fick sms de ringde mm. Sista gången de ringde
blev ja väldigt glad. Det var Ida, så vi tog en fika på city. Några knäppa norksar där som troligen gick på förbjudet
preparat! Shiit va jätte konsigt. Satt och skratta hela tiden, utan att ens säga ngt. Bara spruta dricka ur mun på den ena.
Sen tog vi en sväng på stan. så ja fick tag i julgardiner och två dukar. :) Blir jul i köket iaf;:)

Shiiit vet du hur de går? ! Nu blir ja nyfiken.... men den som väntar på ngt gott...

Vid tolv la ja mig i tre timmar. Eftermiddagen spenderades me Charlie. Vi tog en tripp te Fjöle och sen laga mat.
Fan de tar sig me älgjakten charlie :p du kan snart de här

Är så grymt sugen på en mini laptop:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart att jag vet hur det går! ska jag berätta?? vill vill vill

2008-11-25 @ 21:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0