Bryter mönstret.

Japp i morse bröt jag mitt mönster... Efter jobbet åkte hem och hämta mina badkläder sen till mammsen och fick frukost. Va lite lagomt borta efter nattens pass också. Hängde inte riktigt me osv :S inte alls bra egentligen. Vid klockan nio skulle vi möta Camilla och Ida så vi simma 1000 meter. Sen skulle ja då hem och sova TRE timmar... trodde att ja skulle somna innan huvve träffa kudden men icke. Va skit svårt att somna. Och sen ringde klockan vid tio över två. Då rusa ja iväg på behandling. Hade tre stora låsningar i huvve :/ hmm jaja sånt ja inte förstår mig på:)
Nu har vi ätit lite och sitter och degar.
Imorn blire jakt...
Skriver mer senna kanske
Cioa
xxx.... you driving me crazy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0